2 mei 2013

Is she a "trendsetting toddler"?

 
 

Zomer, strand, schepje.
Blote benen, sandalen en een blote buik.
Een broekje van badstof, dat fijn was om te dragen. Geen idee of het ook echt lekker droeg; het is een licht gekleurd badstof broekje met blauwe en rode nautische motiefjes, ankertjes of iets dergelijks. Een pofbroekje met elastiek. Het stofje van het broekje is mooi, een bezit om te dragen.
Het truitje heeft een raglanmouw en het zou me niets verbazen wanneer er een ritsje in de nek zit. Dit nauwsluitende halsje ziet er niet rekbaar genoeg uit om een hoofd door te laten. Ik zou graag zien dat het garen van dit truitje alpaca is, of een ander zacht wolletje. Waarschijnlijk zit acryl dichterbij de waarheid.
Witte sandaaltjes met open teen en open hak. Leer? Vast en zeker!
Het geheel gecompleteerd met een eenvoudig zilveren ringetje om de middelvinger.
Kriebel op de buik of vroeg de fotograaf om de blote buik te laten zien?
Als ik niet zou  hebben geweten dat ik dit ben, kleine vijfenveertig jaar geleden, had ik dit kiekje in Scandinavie geplaatst. Zomer en toch te koud om geheel ontbloot te lopen. Grappig om daar nu zo naar te kijken, in mijn ogen heeft een scandinavie-meisje blond, steil haar, in twee staartjes; mijn zus.
Verfrissend, eens met andere ogen kijken naar een oude foto.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten