6 mei 2013

Hotdamn, she's fine!


Wauw, wat voelde ik me goed op deze dag.
Had een klein staartje in mijn haar! Het kon eindelijk en volgens mij zelfs met een rood haarballetje erom heen.
Als ik het toen had kunnen verwoorden. had ik gezegd dat ik me die dag vrouwelijk voelde.
Ik kon de wereld aan, in ieder geval de weg naar de kleuterschool in mijn eentje lopen.
Ik droeg een "stunning" overgooier, donkerblauw skai met een zilverkleurige rits, met een ring aan het uiteinde. Zo mooi vond ik dit.
De hoge kniekousen zijn vroege voorlopers van de Japanse Gothloli stijl!
En een wit lekker vestje als bescherming tegen de ochtendkou.

Op weg naar de kleuterschool, kwam ik langs de lagere school waar alle kinderen werden gefotografeerd. De fotograaf nam ook een foto van mij; dat voelde goed! "Hij denkt vast dat ik al naar de Grote School ga!"
Een goed begin van een mooie dag uit mijn leven.

1 opmerking:

  1. Hip!

    Witte kousen: check
    staartje in (blonde) haar: check
    Fotograaf; nooit gezien.
    hahahaha.

    Heerlijk he, als je het moment ook zonder de foto herinnerd.

    BeantwoordenVerwijderen