14 september 2013

Plastic memories.

 


Multi tasken; tijdens het bakken van een eitje voor het ontbijt de tas vol gespaarde plastic zakken uitzoeken.
Ai, dat zijn er meer dan ik dacht! Het aanrecht ligt vol. ontbijt maken wordt nu lastig, want eenmaal uit de tas gehaald prop ik ze niet meer terug. Eerst dan maar ontbijten en dan uitzoeken.


Ik neem zo min mogelijk plastic tassen aan, met boodschappen doen gebruik ik een Bag-For-Life en als ik dan toch een tas krijg, wordt deze bewaard voor je weet maar nooit.
In een grote tas in de trapkast hangt de tas vol tasjes voor ieder die een tasje nodig heeft. Behalve die paar speciale... liever die niet gebruiken!
Blijkt de tas voor meer dan de helft vol te zitten met speciale tasjes! Een kleine greep;

 Oh, The Battle Wool Shop, met zijn aardige vrouwen en mooi garen!
Een te mooie herinnering, niet gebruiken svp.

De bakker in Glastonbury met de mooiste naam voor een bakkerij:
Burns The Bread.

De plattegrond van Bath, bewaren!
Ligt er nu al wel 16 jaar te wachten op zijn glorie-moment.

Supermarkt tas

Mijn favoriete kookwinkel in Battle, Canterbury, Alfriston en Westerham.
Waar ik mijn mooie Le Creuset pannen heb gekocht.

Museumtasjes

Tasjes met leuke motiefjes en kleurtjes,

 Bookshops!

Superstores!

De leuke cd winkel in Brighton.

Tasjes met leuke kleurtjes uit Istanbul.

 Lang niet gezien, vast een collectors item.


Als ik er zelf niet ben, dan genieten via een plastic tas...

Herinneringen aan Denmark.

Bezoek aan een mooi huis deze zomer.

Na het ontbijt alles uitgezocht, een tas gevuld met tasjes voor de plaatselijke charity shop en de rest is nu ontdaan van zijn heilige status. In dit huishouden is nu elk tasje geschikt om te gebruiken!
(He he, dat werd tijd)

1 opmerking:

  1. wat veel! Leuk dat je ze bewaard hebt. Kun je ze niet 'knippen' en er een collage van maken? Inlijsten!

    BeantwoordenVerwijderen