26 juni 2014

Kilometers maken.

Nu ik de foto zie, voel ik het weer. Een bepaald gevoel in mijn buik,mijn wangen worden wat warm en mijn handen trillen een heel klein beetje. Onderweg naar de Kiss&Ride voor de 1Direction-gangers draait de kilometerteller van SAAB met zekere tred naar de 470.000. De volgende 10.000 km en meer liggen onbetreden voor me. Het gevoel van vol-verwachting linkt aan het gevoel dat ik de afgelopen dagen met me mee draag, na een prachtig 2e blok van Systemisch Werken Vervolg en een bomvolle selectiedag in de sollicitatieprocedure naar een andere functie. Nieuwe kilometers gaan maken, naar een nog onbekende bestemming. Aangekomen bij mijn bestemming voor deze avond, komt van ver het gegons van juichende mensen mij al tegemoet,. Voor het gemak ga ik er maar vanuit dat dit voor mij is bedoeld als bevestiging dat ik op de goede weg ben!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten